jannekedelange.reismee.nl

Herfst

Olaa!

Ik heb weer genoeg stof voor een nieuwe update!

Wat ik de vorige keren helemaal ben vergeten te vertellen, is dat Ellis en ik een auto hebben gekocht: een hele mooie rode Mitsubishi Lancer. We hopen dat als we hem in maart weer verkopen een stuk goedkoper uit zijn dan als we zouden blijven huren.

Op stage is het druk, er is genoeg te doen. Daarnaast was ik afgelopen tijd heel druk met de studie, omdat een nieuw hoofdstuk van het stageverslag moest worden ingeleverd en ik moest leren voor een tentamen. Vorige week was het tentamen en deze heb ik gehaald!

Laughing
Dus nu weer meer tijd voor leuke dingen.

Met Jurgen ben ik een paar keer heerlijk uit eten geweest. Een keer bij Mundo Bizarro waar het eten kwalitatief heel goed is. En een keer bij 'Bijna thuis' om te vieren dat we twee jaar samen zijn.
Ellis en ik trekken nu ieder weekend met een paar meiden op. Erg gezellig! We gaan vaak samen naar het strand, ergens eten en naar strandfeestjes. De Pondjesbrug die terug is van reparatie heb ik nu voor het eerst gezien.

Mijn verjaardag was ook geslaagd. 's Morgens vroeg werd ik al verrast doordat mijn ouders en zussen allemaal tegelijk op Skype kwamen om voor me te zingen. Daarna gewoon naar stage gegaan, waar ik op cake trakteerde. 's Middags lekker eerder vrij genomen. 's Avonds zouden we met Jurgen en een paar meiden bij de Pizzahut gaan eten, maar wat bleek nou.. de helft van de groep zat bij de verkeerde Pizzahut! Daarna zijn we doorgereden naar Kokomo Beach, waar Guus Meeuwis kwam optreden!! Wat was dat een gezellige avond, echt geweldig om zo mijn verjaardag te vieren!

Afgelopen zaterdag regende het 's morgens heel hard. Omdat ik weet dat we een lek hebben, was ik even uit bed gegaan om als voorzorg een emmer onder het gat in het dak te zetten. Na een paar enorme hoosbuien en nog even verder geslapen te hebben, kwam Jurgen als eerste in de woonkamer en waarschuwde me dat er een plas water in de woonkamer lag. Ik ging gauw kijken... stond de hele woonkamer blank! Samen hebben we al het water naar buiten geveegd en de vloer gedroogd. Het is nog steeds niet duidelijk waar al dat water vandaan kwam, we denken misschien wel onder de deur door.
Het regent inmiddels bijna iedere dag wel even. Vaak zijn dit hele korte buitjes 's morgens vroeg of 's avonds. De temperatuur is ook wat minder warm, maar eigenlijk is dit alleen maar beter.

Dat was het weer voor deze keer.
Adios! Xx

Reacties

Reacties

Chris..

Fijn om weer wat van je te horen. Mis jullie wel hoor!
Veel plezier nog en lekker genieten.. binnenkort zal ik weer eens skypen met jullie!!
XX Chris..

Liane

Mooi dat het goed gaat met studie en je tentamen gehaald!
Genietze daar :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!