jannekedelange.reismee.nl

Al bijna een maand voorbij

Lieve allemaal,

Hier weer een berichtje vanaf CuraƧao. Het gaat hier erg goed! De tijd gaat snel. We zitten hier al bijna een maand.Ik mis Nederland nog helemaal niet (wel de lieve mensen natuurlijk). Op stage gaat het goed en heb ik het erg naar mijn zin met een super begeleidster. Ik krijg steeds beter een beeld van hoe de komende maanden eruit gaan zien. Vanaf oktober zal ik helemaal zelf 3 woongroepen gaan begeleiden. Dit doe ik door te overleggen met de begeleiders van de woonvoorzieningen.Verder ga ik me bezig houden met het herschrijven van persoonlijke informatie aan de hand van nieuwe informatie. Zorgplannen en persoonsbeeldenheten dit.Afgelopen week heb ikal mijn eerste vergadering geleid. Ik dacht dat ik er zenuwachtig voor zou zijn, maar dit was helemaal niet zo en het gingprima :) Vanaf deze week ga ik zelfs een HBO-studente uit Belgiƫ begeleiden. Ik ben benieuwd!

In de weekenden zijn we veel op het strand te vinden. Overdag om lekker te zwemmen en 's avonds om te dansen haha. Meestal ben ik met Ellis op pad en komen we steeds wel bekenden ofleuke nieuwe mensen tegen. Afgelopen dinsdag was Ellis jarig, dus dat moesten we woensdag maar even goed vieren door naar Cabana Beach te gaan. Hier hebben we een heerlijke cocktail gedronken en even later was er afwisselendhele leuke live muziek en een dj.Zaterdag zijn we naar de Grote Knip geweest. Echt een prachtige baai. Hier zijn we de hele middag heerlijk gaan zwemmen en zonnen, genieten! 's Avonds gingen we weer gezellig naar Zanzibar en het discotheekje ernaast:Mojitos.Daar kwamen we Jurgen ook weer tegen.

Jurgen is veel aan het werk als ik vrij ben. Daarom is het goed plannen wanneer we elkaar kunnen zien, maar dit was in Nederland ook zo, dus datgaat heel goed. Zo zijn we op een donderdag (mijn zelfstudiedag), nadat ik 's morgens al bezig was geweest voor mijn onderzoeksvoorstel, lekker gaan zwemmen en etenbij Saint Tropez. Dit is eenbeachclub met een zoetwaterzwembad erbij. Hier gaan we vast nog wel vaker heen!Vandaag (zondag) waren we beiden lekker vrij enzijnJurgen en ikrichting de noordkust gereden. Hier waren we nog niet eerder geweest. We gingen naar Shete Boka (7 baaien), een nationaal park. Hier waren baaien die door de zee in de rotsen zijn uitgesleten. Het water spatte erhardtegenaan en omhoog. Er wasook een grot waar het water naar binnen liep, en een 'natural bridge', een rots die met eensoort boog het water in stak. Het was heel mooi om te zien allemaal, maar ook erg warm, dus daarna maar weer gauween mooi strand aan de zuidkust opgezocht: Playa Porto Mari gingen we deze keer heen. Wederom een prachige plek. Hier hebben we heerlijk gezwommen en daarna wat gegeten terwijl een bandje voor gezellige muziek zorgde. Het was een heerlijke dag en een heerlijk weekend.

De nieuwste foto's staan weer in het oude mapje. Leuk om te zien dat mijn blog gelezen wordt door de reacties die ik erop krijg, dankjewel! Xx

Reacties

Reacties

Marjolein

Leuk verhaal weer en leuke foto's.
En tof dat je nu zelf een studente gaat begeleiden! Ben benieuwd hoe dat bevalt. Succes alvast!

Tijmen

Wat een mooie foto's. Jaloersmakend zijn ze. Helemaal als ik hier nu achter mijn stoffige bureau naar buiten kijk en niets anders zie dan een grijze lucht.

Succes komende week!

pa

Super om de verhalen te lezen . Mooi dat jullie het naar je zin hebben .
Heb nu al zin om te komen . Nog 3 weken hard werken en dan !!!
Groet Pa

Chris..

Goed om te lezen dat het goed gaat. Mis jullie wel hoor! Maar.. nog 20 nachtjes slapen..... ;-)

XXXX

Ryanne

Fijn dat alles nog steeds goed gaat!! Veel succes komende tijd op stage maar dat gaat vast lukken! :) groetjes aan Jurgen! X

Michelle

Wauw wat leuk dat je al zoveel zelf mag doen!
En wat ben ik jaloers op al je foto's en het strand en warme weer! Haha
Mis je schattie!
Geniet maar lekker!
Dikke kus

Liane

Leuk dat jullie het samen goed kunnen plannen.

Mooi dat je een HBO stagiaire gaat begeleiden, mooie uitdaging. Veel plezier en succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!